Menu

Verhalen van klanten

Monteverde

Qua hotels waren er 2 uitschieters : Amor Arenal en El Remanso!

Costa Rica - juni 2024

Beste Carmen,

Wij blikken inderdaad terug op een mooie reis met een mooie afsluiter in de Oxygen Villa’s, waarvoor dank. Alle hotels voldeden aan onze verwachtingen, met voor ons 2 uitschieters : Amor Arenal en El Remanso.

Wij willen ook benadrukken dat in alle hotels het personeel heel vriendelijk en behulpzaam was. Ook de lokale gidsen waren zeer goed. Je hebt ze echt wel nodig want zonder hen loop je alles voorbij en zie je niks :-). De lokale organisatie is eveneens zeer goed. De dag voor een excursie gepland stond, kregen we een mailtje met alle nuttige info.

We hebben wel wat bedenkingen bij de Whale watching die we gedaan hebben. We hebben 2 staarten gezien en geen dolfijnen :'(. Ik weet wel dat wildlife niet op bestelling komt, maar zelfs het personeel van het hotel wenste ons “veel succes” omdat het blijkbaar niet de beste periode is om dit te doen. [...]

Alvast bedankt voor een zeer vlekkeloze organisatie.

Hilde

Amalfi

Jullie hebben ons werkelijk in de watten gelegd!

Italië - juni 2024

Beste An en collega's,

Wij willen jullie eerst en vooral hartelijk danken voor al wat jullie gedaan hebben om van onze reis naar Sorrento en Amalfikust een onvergetelijke herinnering te behouden. Jullie hebben ons werkelijk in de watten gelegd met alles in de puntjes te regelen, tot zelfs een telefoontje op onze reisbestemming toe om te zien of alles in orde was.

De boarding passes, de luchthaventransfers, alles was prima geregeld. We hebben genoten van de boottochten naar Capri, Positano, Amalfi en Ravello. Deze plaatsen zijn wel heel, heel druk door de vele toeristen, vooral Capri, maar wel heel mooi. Herculaneum, die goed bewaard is gebleven na de uitbarsting van de Vesuvius, was ook de moeite waard.

Het centrum van Sorrento was goed bereikbaar te voet vanuit ons hotel. Doordat het hotel niet te groot is, heb je een persoonlijk contact met het personeel dat super vriendelijk is. Alhoewel het in een rustige omgeving ligt, is er wel wat lawaai van de vespa's die langs het kleine straatje reden . Maar het heeft ons niet uitermate gestoord. We hadden stralend weer met +/-28gr .

Het zal dus altijd een prachtige herinnering blijven ! Bedankt om Sorrento als tip gegeven te hebben.

Ik zal zeker nog eens binnenspringen.

Hartelijke groetjes,

Christel en Yvan

Mount Batur

De Mount Batur Sunrise Trekking is toch wel bijzonder pittig!

Indonesië - Bali - juni 2024

Dag Carmen,

We zijn terug van onze eerste reis met Amazing. We waren doorverwezen door familie en over het algemeen was alles ‘pico bello’. Alle hotels waren zeer goed, enkel Wapa di Ume in Ubud vonden we iets minder dan de rest door de drukke ligging. Wel leuk dat hier een massage inbegrepen was! Ubud vonden we over het algemeen een mindere locatie!

Onze Nederlandstalige privégids was zeer goed verstaanbaar, een geruststelling! Misschien ook te melden: de eerste dagen hadden we een nieuwe chauffeur en hij was nog vrij onzeker in het verkeer. Nadien werd hij vervangen en was de service veel beter!

De Mount Batur Sunrise Trekking is toch wel bijzonder pittig! Een uitstekende ervaring, maar toch niet voor iedereen weggelegd! Onze berggids zette er goed de pas in! :-)

De rafting en de fietstocht waren heel leuk! Alleen konden we helaas achteraf geen verkoeling zoeken, dat vonden we spijtig na de work out!

Bedankt voor de organisatie!

Francis

Cavo Olympo Hotel

Cavo Olympo in Litochoro was werkelijk luxueus en "amazing"!

Griekenland - juni 2024

Beste Katrien,

We zijn terug thuis van eergisteren. De laatste dagen was het in Griekenland 32 graden, en soms meer. Dus volop zomer. En nog zonniger en warmer aan zee dan in de bergen.

Ons laatste hotel (Cavo Olympo) in Plaka Litochoro aan de Golf van Thessaloniki was werkelijk luxueus en "amazing". Het 35 meter infinity zwembad was fantastisch, alsook al het overige. Verder waren alle bezochte locaties en overnachtingsplaatsen verbluffend. Enkel het hotel in Ioannina had een (te) kleine kamer, maar de auto kon daar in een overdekte (en dus koele) garage, en de ligging van het hotel was uiterst rustig en centraal gelegen.  De huurauto (Hyunday Bayon) was krachtig en heel baanbast in de bergen.

Ik heb mateloos plezier beleefd aan de ontelbare haarspeldbochten in de bergen. De autosnelwegen waren overal zo goed als leeg! Wat een verschil met België. Enkel in de buurt van de luchthaven van Thessaloniki waren er een paar kleine files, wegens ingrijpende wegenwerken daar. In totaal reden we 1.100 kilometer.

Dank aan  u en Amazing Destinations.

Jan & Christine

Uyuni

De organisatie ter plaatse van de lokale agent was onberispelijk!

Bolivia - juni 2024

Hallo Nanou,

We hebben een fantastische reis gehad naar Peru en Bolivia. De organisatie ter plaatse van de lokale agent was onberispelijk: uitstekend vervoer, goede lokale gids, goede verzorging tijdens de verblijven en vervoermiddelen (auto's, treinen, vliegtuigen.). Jammer dat er geen water in de auto's was, behalve in Bolivia waar voor 2 excursies water en snacks in de auto's beschikbaar waren (voor het bezoek aan El Alto in La Paz en het bezoek aan de Salar de Uyuni).

De hotels waren erg goed. Als we een paar opmerkingen moeten maken:

• De kamer in Casa Andina Arequipa was erg klein in vergelijking met de andere kamers tijdens het verblijf.
  • De kamers in de hotels van de Rosario groep (Copacabana en La Paz) waren “top”; groot en zeer comfortabel.
  • Hotel Luna Salada, jammer dat groepen voor individuele reizigers gaan. [...]

PS: De hoogte is niet zo vanzelfsprekend :)

Vriendelijke groeten
Véronique

Jasper National Park

De roadbook heeft onze reiservaring aanzienlijk verbeterd!

Canada - juni 2024

Hey Mieke,

Onze recente reis naar Canada was een absolute topper. We hebben enorm genoten en zijn zeer tevreden met de organisatie en ondersteuning. De meegeleverde roadbook was bijzonder duidelijk en handig, wat onze reiservaring aanzienlijk heeft verbeterd.

Onze reis begon in Vancouver, waar we de stad hebben verkend. De vroege boeking van de vlucht met het watervliegtuig naar Salt Spring Island was ideaal, waardoor we een leuke dag op het eiland hadden. [...] Op dag 3 vertrokken we met de ferry naar Tofino. Aangekomen in Long Beach Lodge Resort kregen we een kamerupgrade met gedeeltelijk zeezicht. De kamer was prachtig.

De volgende dag stond in het teken van whale watching. Het was een fantastische ervaring waarbij we bultrugwalvissen, zeeotters, zeehonden en zeearenden hebben gezien. Op dag 5 gingen we bear watching, wat wederom een geweldige ervaring was met veel waarnemingen van beren en andere wilde dieren. We hadden het handiger gevonden als deze activiteiten in de ochtend waren gepland, zodat we meer uit de dagen hadden kunnen halen. Desondanks hebben we ons geen moment verveeld.

Whistler gaf ons een beetje een Disneyland-gevoel, maar het was een prima rustpunt met een mooi hotel waar we van het zwembad en de wellness genoten hebben. De volgende ochtend maakten we een rustige wandeling in de natuur rond Whistler voordat we koers zetten richting Clearwater. Aangekomen bij Wells Gray Provincial Park verzamelden we informatie bij het toerismebureau, bezochten een waterval en arriveerden op tijd voor het avondmaal in de gezellige guest ranch. De uitbaters kookten heerlijk. [...]

Op dag 10 verkenden we Jasper en de Maligne Vallei en beklommen we een top met nog aardig wat sneeuw. De dag sloten we af met een rustige boottocht op Maligne Lake, wat een mooie afsluiter was, hoewel het wat toeristisch aanvoelde. De dag erna verkenden we de omgeving van Jasper verder, met prachtige meren en wandelpaden, en spotten we weer veel wildlife.

De rit via de Icefield Parkway naar Emerald Lake was adembenemend. Hoewel de rit zonder stops slechts 3 uur duurt, deden wij er 9 uur over vanwege de vele prachtige uitzichten en interessante plekken. We genoten van een heerlijk avondmaal in Truffle Pigs Bistro & Lodge in Field, en herhaalden dit de volgende dag (top locatie). De Emerald Lake Lodge was prachtig, met een nette ruime kamer en een heerlijke open haard. [...]

Conclusie: onze reis naar Canada was fantastisch. We hebben veel wilde dieren gezien en genoten van de prachtige natuur. De organisatie was top en voldeed aan onze verwachtingen. De app en alle informatie waren handig en duidelijk. De enkele minpunten wegen niet op tegen de topervaring die we hebben gehad. Hartelijk dank voor een onvergetelijke reis!

Groetjes Lore en Samuel

Hermanus

De walvisboottocht was voor ons tot nu toe het hoogtepunt van de reis!

Zuid-Afrika - mei 2024

Dag Laetitia

Wij willen je nu al enorm bedanken voor de mooie reis. Wij hebben er al enorm van genoten. De extra koffer was geen enkel probleem, we betaalden extra per kg over het totale maximumgewicht en kregen hem zonder problemen mee op het vliegtuig. Het attest voor de verkiezingen was niet nodig, Antwerpen heeft onze reisbrochure aanvaard als officieel document.

De hotels zijn allemaal zeer mooi en uitstekend in orde, de extra's worden zeker geapprecieerd! In sommige hotels zijn we helemaal alleen als gasten, waardoor we van het zeer vriendelijke personeel alle aandacht krijgen. Wij kijken al uit naar het tweede deel van de reis.

Alvast bedankt voor alles,

Zonnige Zuid-Afrikaanse groetjes,

Inya en Olivier

PS: op de walvisboottocht waren we de gelukkige boot die een van de eerste walvissen van het seizoen zagen, ze zitten er dus toch al in mei en dit was voor ons tot nu toe het hoogtepunt van de reis ;-).

Etosha National Park

Je moet het gewoon zelf zien en meemaken!

Namibië - mei 2024

Dag Nanou,

We willen je eerst en vooral bedanken voor de organisatie van onze ongelofelijk mooie reis naar Namibië! De verblijven waren pareltjes en we werden door iedereen in de watten gelegd. We maakten magische momenten mee die niet te beschrijven zijn, je moet het gewoon zelf zien en meemaken!

Van het uitzicht op de Big Daddy na een stevige beklimming, het zien en horen van wilde dieren en de levensverhalen van de mensen tot het kajakken tussen de zeehonden en quad rijden door de duinen ... We hebben nu geweldige nieuwe herinneringen. :-)

Bedankt alvast!

Leontine

Οξυά

Deze streek in Griekenland is uniek en niet te overtreffen!

Griekenland - mei 2024

Goede middag Katrien,

Alles verloopt naar wens, 'and beyond' hier in Noord-Griekenland. De landschappen hier zijn adembenemend en de natuur grandioos.

Weinig verkeer, wegen voor ons alleen, haarspeldbochten naar hartelust. Een goede en krachtige huurauto (Hyundai Bayon). Kamer in Αρίστη is luxueus en prinselijk (upgrade naar junior suite gekregen), lekkere en creatieve maaltijden met Griekse inslag.

Jammer dat men hier in de Mountain Resort kiest voor muzak of Engelse muziek in plaats van traditionele muziek uit Epirus, Makedonia of gewoon uit Griekenland! De bestemming naar deze streek in Griekenland is uniek en niet te overtreffen.

Als bijlage een foto vanaf het uitzichtpunt Οξυά (ten noorden van Μονοδέντρι).

Jan en Christine

Muscat

Kortom een perfecte ambassadeur van zijn land!

Oman - mei 2024

Dag Mieke,

We hebben een fantastische reis beleefd in Oman. Alles was perfect georganiseerd, de hotels waren zeer luxueus, de excursies waren zeer gevarieerd en we hadden een topgids.

Niets was hem teveel om het ons zo aangenaam mogelijk te maken, goedlachs. Kortom een perfecte ambassadeur van zijn land.

We kijken al uit naar een volgende reis :-)!

Bedankt voor de toporganisatie!

Groetjes,

Isabel

Kopenhagen

De reis naar Denemarken was een topper!

- mei 2024

Beste An,

De reis naar Denemarken was een topper!  Het goede weer heeft hierbij ook een rol gespeeld.  We waren met regen vertrokken maar hebben tijdens onze reis kunnen genieten van zon, soms wat bewolking en aangename temperaturen. De paraplu hebben we niet moeten bovenhalen :-).

We hadden ook geluk en hebben een eerdere ferry kunnen nemen waardoor we sneller dan verwacht in RΦdby waren. Enkele hoogtepunten van onze reis:

• MΦns Klint – kliffen – zeker de moeite waard om te stoppen
  • Kopenhagen: Amalienborgslot – afwisseling van de wacht was een mooi schouwspel met leuke deuntjes, en ook Christiana was de moeite, indrukwekkend hoe de mensen daar 'zorgeloos' leven. De Kleine Zeemeermin was best wel klein! [...]
  • Het Fyrkat vikingsdorp en de witte zandstranden nabij Skagen. We hebben een zeeleeuw kunnen spotten! Ook de zware klim van de Râbjerg Mile is een echte aanrader! [...]

Over het algemeen waren de hotels zeer goed.  Het Color Hotel in Skagen was uitstekend, zowel qua vriendelijkheid van het personeel, het verzorgde eten, de kamer. Het eerste hotel was ook wel een verrassing.  Erg rustig gelegen. De enige tegenvaller was het hotel in Ribe. Het eten viel wat tegen en het personeel was niet zo aangenaam.

Hugo en Marina.

Piton de la Fournaise

Het beste hotel vonden wij het Blue Margouillat hotel!

La Réunion - april 2024

Dag Laetitia

We hebben een heel mooie huwelijksreis beleefd met heel wat hoogtepunten. Dus eerst en vooral bedankt voor de organisatie hiervan! Het was een heel goede afwisseling van geplande activiteiten en rustmomenten met hier en daar de vrijheid om zelf dingen in te plannen. Bij aankomst in La Réunion werden we heel goed ontvangen bij uw lokale agent met veel uitleg en informatie. We kregen ook een handige landkaart mee met alle plaatsen op aangeduid.

Diana Dea lodge was een heel goed hotel met inderdaad een moeilijkere bereikbaarheid. Het paardrijden was ook heel leuk, maar dit was echter maar voor 1 uur ipv 3 uur. Niet dat dit echt een probleem was voor ons, want het regende wel net tijdens de tocht :). De activiteit van de lavatunnels was heel interessant met een een hele goede gids! We hebben ook de wandeling gedaan naar de vulkaan, een heel indrukwekkende en mooie tocht!

Het beste hotel vonden wij het Blue Margouillat hotel. Het intieme karakter, gezellige kamers, attent personeel en lekkere keuken zijn ons enorm goed bevallen! De dolfijn cruise was ook heel aangenaam. We hebben ook effectief dolfijnen kunnen spotten. Wel een beetje jammer dat er enkel Frans gesproken werd. Dit is een beetje een algemene trend die we merkten op reis in Réunion dat er minder rekening gehouden werd met niet-Frans sprekende toeristen.

De helikoptervlucht was voor het kleine deeltje dat we gezien hadden ook heel mooi, al was het natuurlijk een teleurstelling door de bewolking dat dit maar 20 minuutjes duurde ipv 50 minuten zoals initieel geboekt. [...]

Bij Paradise Cove gaven ze aan dat er heel veel activiteiten beschikbaar waren maar dat je dit bij de receptie moest vastleggen. We zijn dan ook heel blij dat we uit onszelf al veel zaken op de 1e avond hebben vastgelegd omdat er al een paar zaken volboekt waren of praktisch niet meer mogelijk gingen zijn tijdens onze 5 dagen daar. Er zijn bijvoorbeeld activiteiten die slechts 1x per week doorgaan. [...]

Voor de immersion tocht waren we wel heel blij met onze gids, die de lange autoritten wel heel interessant maakte. De botanical garden viel wat tegen, voornamelijk door de heel chaotische gids die we daar ter plaatse kregen. We hebben dan ook maar de helft gezien. Achteraf gezien hadden we dit dan liever zonder gids gedaan. Bij het bezoek aan de rum factory was het niet helemaal duidelijk wat er allemaal in onze prijs zat. We werden achterlaten bij de lunch maar wisten niet wanneer of hoe de rondleiding met tasting begon. Dit is uiteindelijk wel goed gekomen. [...]

Om af sluiten waren voor ons de hoogtepunten vooral in La Réunion, namelijk de lavatunnels, wandeling naar vulkaan, dolfijn boottocht, paardrijtocht, voedermoment hertjes in Diana Dea lodge, gastronomisch diner en verblijf bij Blue Margouillat, helikoptervlucht, lunchmoment aan de pointe de la table, …

Het verblijf in Mauritius was heel aangenaam in het hotel maar werd voor ons persoonlijk licht overschaduwd door de stressvolle 1e dag daar, de andere werkomstandigheden van het personeel (werkdagen 7/7 van 10-12u per dag) en onze onzekerheid qua fooi cultuur. Maar dit is iets heel persoonlijk natuurlijk.

Met vriendelijke groeten

Vicky & Jamin

Chiang Mai

Laos was ons favoriete land van de 3! (Part 3)

Thailand - april 2024

Thailand

Four Seasons Chiang Mai : TOP TOP TOP….echt waar helemaal omver geblazen. Onthaal, service overal maar zeker rond het zwembad (na neerstrijken op een zonnebed onmiddellijk zonnecreme-wat fruit-water met ijs). Toplocatie en leuke bbq-avond. City tour absolute aanrader, ook de Wat Phra That Doi Suthep tempel is innemend. Het bureau had voor ons een privé zegening geregeld was ons heel diep geraakt heeft. Prachtig monument en top bezoek. Kanta Elephants Sanctuary : topdag voor iedereen. Olifanten voeden, eten voorbereiden en de dieren mogen wassen. Super goed georganiseerd en absolute aanrader. [...]

Alle excursies waren top, ook mede dankzij Malee onze fantastische gids. Leuke meid. Transfer naar Koh Yao Yoi was prima georganiseerd. Locatie van het resort en onthaal was super. Het resort op zich ….niet echt maar ja het was onze eigen keuze. [...] We hebben dus onze les geleerd…als Carmen jou een resort ergens voorstelt, volg haar advies. Deze keer hadden we dat niet gedaan en we zijn dus weer deze ervaring rijker ;-).

Al met al weer een prachtige organisatie van Amazing Destinations die hun naam opnieuw hebben waargemaakt. We zijn en blijven fan. Dankjewel voor deze mooie ervaring.

Daisy

Luang Prabang

Laos was ons favoriete land van de 3! (Part 2)

Laos - april 2024

Laos

Het stadje heeft ons hart gestolen, zo super gezellig, mooi gelegen, SUBLIEM. Wel even een realitycheck : armoede is daar heel aanwezig, hier moet je je wel even kunnen overzetten want dit grijpt je naar de keel. Mensen zijn zo arm en onderontwikkeld dat ze zich er niet van bewust zijn; gelukkig misschien. Maar voor ons zeker favoriet land vd 3.

Sampantocht naar de Pak Ou caves : ook weer topniveau : eigen sampan, lunch aan boord verzorgd door de kapiteins vrouw, mooie tocht en onderweg gestopt in een lokaal dorpje waar mensen heel arm zijn. Om te overleven verkopen ze zelfgewoven sjaals (terwijl je erbij staat), tapijtjes enz. (We hebben ons best gedaan om daar in te kopen, voor een goed doel hé).

The Palace Palate Tour is ook zo’n toppertje. Stuk voor stuk de betere restaurants en zo’n topkeuken ! Absolute aanrader als tegenhanger van de street food tour. De Lao Buffalo Dairy Farm, op onze weg naar de Kuang Si Waterfalls, wordt geleid door een fantastische Australische dame die ons zo enthousiast haar levenswerk voorstelde…we werden er helemaal door overweldigd. De Waterfalls zelf zijn ook zo prachtig, absolute aanrader, hoewel al vrij toeristisch. [...]

...

Ha Long Bay

Laos was ons favoriete land van de 3! (Part 1 )

Vietnam - april 2024

Beste Carmen,

Hierbij ons reisverslag van onze rondreis in Zuid-Oost Azië. Ondanks schrijnende armoede zijn deze inwoners zo goedlachs, vriendelijk, absoluut geen afgunst naar (rijke) westerlingen- integendeel : ze beseffen heel goed dat toerisme hun land beter kan maken. Nergens een onveilig gevoel gehad. Jullie lokale agenten doen een topjob. De gidsen waren allen heel aangename mensen die bijzonder trots zijn op hun streek en die met passie vertellen. We hebben mooie vriendschappen opgebouwd en heel leuk ook dat er, ondanks een vast schema, steeds de mogelijkheid was om dingen aan te passen. [...] Een paar hoogtepunten:

Vietnam

Street food tour : hmm heel speciaal. Blij dat we het meegemaakt hebben want het is een openbaring. Je eet er letterlijk op (bijna van) straat waar dus geen plaats meer is voor voetgangers. Afwas, koken, eten,….streetfood next level. Voor ons westerlingen heel confronterend qua hygiëne. Je moet het echt gedaan hebben maar het doet je wel nadenken over de verschillen in hygiëne daar en bij ons.

Cruise Heritage Line : absolute topper. Hoe prachtig is de omgeving, hoe top de service en onthaal op de boot. Dit had voor ons wat langer mogen duren want zooo leuk. Top eten, fantastische kamer met dekterras, alles aanwezig wat je maar kan dromen. Het weer was de hele tijd wel bewolkt wat ons doet vermoeden dat bij zonnig weer het NOG mooier zou zijn. [...]

...

Melnik

Zornitza, het is daar een paradijs!

Bulgarije - april 2024

Beste Laetitia,

We hebben echt een mooie reis achter de rug. Een land met een prachtige natuur. We hadden een super gids, een heel goeie chauffeur en prachtige hotels en lekker eten. Alles is vlot verlopen, en ook wisselen van Euro’s is gelukt in het hotel in Sofia.

Ik ben ook blij dat we toch ingeschreven hebben voor het lekkere diner in Zornitza. Het is daar een paradijs.

Bedankt en bij leven en welzijn tot de reis van volgend jaar.

Mvg

Martine en Pierre

Mai Chau

Mai Chau gaf me de authentieke rust die ik wilde vinden!

Vietnam - april 2024

Dag Veerle,

Wij houden een heel mooie herinnering over aan deze reis en zijn algemeen ook heel tevreden. Wij zouden vrienden zeker aanraden Vietnam op deze manier te verkennen. Voor ons persoonlijk is niet te missen in volgorde van onze reistrip:

• Hanoi met cooking class en street food tour
  • Mai Chau (is voor mij persoonlijk het mooiste plekje van Vietnam met de meest authentieke rust die ik wilde vinden)
  • Halong bay
  • Hoi An fietstocht
  • Ted Dar show
  • Ho Chi Minh
  • Cu Chi tunnels

Wat we misschien iets minder interessant vonden: Ninh Binh is door ons nogal toeristisch ervaren, zeker de boottocht met honderden bootjes tezamen op de rivier. De jeep tour in ho chi minh is interessant maar we zouden het niet met de jeep doen, die compleet versleten is en amper vooruit geraakt. Dit met vespa doen is beter denken we. [...]

Bedankt voor jullie goede organisatie en opvolging.

Hadewich

Kom Ombo

Ook over de boot Acamar kunnen we niet anders dan positief zijn!

- maart 2024

Beste Carmen,

Onze reis naar Egypte was een schitterende belevenis, onvergetelijk! Het voorgestelde programma was perfect en de begeleiding ter plaatse door uw lokale agent was uitstekend, en dit vanaf de landing in Cairo tot vertrek in Aswan. Alle voorgestelde hotels waren uitstekend, steeds met servicegerichte en vriendelijke medewerkers.

Ook over de boot Acamar kunnen we niet anders dan positief zijn: uitstekende accommodatie en kajuit, zeer vriendelijke bediening en goede kwaliteit van maaltijden en beschikbare dranken. Een klein minpuntje is misschien het feit dat in de kajuit geen venster kon geopend worden, maar we hebben gemerkt dat er zijn weinig boten zijn waar dit wel kan.

De gidsen in respectievelijk Gizeh/Cairo en Luxor/Nijlafvaart waren top, zowel qua historische kennis, kwaliteit van het Engels, als servicegerichtheid. De gids in Aboe Simbel was spijtig genoeg beneden alle peil, wij hebben dit ook gesignaleerd aan de vertegenwoordiger. [...]

Benny

Lanzarote

Zo'n verrassend energetische plaats, mooi verjaarcadeau !

Spanje - maart 2024

Beste An,

We hebben enorm genoten van Lanzarote ! Zo'n verrassend energetische plaats , mooi verjaarcadeau !

Ons verblijf in Puerto del Carmen was super : architectuur, ligging, view, heel veel mooie wandelmogelijkheden (langs de pittoreske havens). Het tweede verblijf in Hotel César : prachtig hotel, super ingericht maar we hebben door het stormweer weinig kunnen genieten van de accommodatie. [...]

Vriendelijke groeten aan jullie allemaal.

Monick en Guy

Levi

Heel veel gezien / beleefd om enkele dagen tijd!

Lapland - maart 2024

Goeiemorgen Laetitia,

Wij hadden uw kaart met de mooie tekst ontvangen.  Het was een prachtige reis naar Lapland, heel veel gezien / beleefd om enkele dagen tijd.  Alles was perfect georganiseerd, top!